Stundas mērķis bija panākt, lai skolēni, pielietojot stundas sākumā iegūtās teorētiskās zināšanas par mājsaimniecības izdevumu struktūru un uzkrājumiem, iejūtas finanšu konsultanta profesijā – veic gadījuma analīzi un pamato pieņemtus lēmumus. Kā arī panākt, lai skolēni izprot ekonomisko izvēļu nozīmi budžeta apspriešanā. Klases stunda laikā skolēni varēja uzzināt, kā veidojas izdevumi. Šīs zināšanas nākotnē palīdzēs atrisināt problēmas, kas saistītas ar jauniešu pārmērīgo un neatbildīgo naudas tērēšanu. Arī tika sniegta informācija par to, cik un kāpēc nepieciešams veikt uzkrājumus, un paskaidroja, kāda ir izdevumu struktūru, t.i. kas veido lielāko izdevumu īpatsvaru.
Beigās katrs skolēns varēja iejusties finanšu konsultanta profesijā, prioritizējot izdomāta klienta mērķus un efekti vizējot viņa izdevumus.
Daugavpils 15.vidusskolas Pedagogi karjeras konsultants: Alīna Ivanova