Projektu nedēļas mērķi:
- Pilnveidot un nostiprināt skolas tradīcijas, sekmējot skolēnu patriotisko un pilsonisko audzināšanu skolas 30. gadadienas sagatavošanas ietvaros.
- Pilnveidot klašu audzinātāju, skolotāju un audzēkņu savstarpējās attiecības, veidojot labvēlīgu atmosfēru klases kolektīvā.
- Iemācīt organizēti pavadīt brīvo laiku.
- Aktivizēt vecāku un skolas absolventu piedalīšanos klases un skolas dzīvē.
- Produktīvi strādāja sākumskolas skolēni, kuri krāsaini un saturīgi strādāja pēc piedāvātajām tēmām: noformēja stundu sarakstus, sienas avīzes, skolas kartes ar skolēnu dzīvesvietu norādīšanu, klases dzimtas koku, kalendārus, albumus ar foto un interviju materiāliem, zīmējumiem, sacerējumiem, novēlējumiem skolai, veidoja skolas emblēmas skices.
- Klašu audzinātāji organizēja vakariņas veltītas Valentīna dienai, ekskursijas uz BJC, pie māla meistariem. 8.-a un 8.-v klašu skolēnu parlamenta pārstāvji novadīja 2., 3., 4. klasēm spēles „ Mana dzimtene” un „ Смехо-бего-гонки”.
- Skolas aktu zālē tika noformēta izstāde, kurā atspoguļoti projektu nedēļas darba rezultāti.
- 5. -6. klašu skolēni ar klašu audzinātājiem savāca un noformēja interviju albumu ar skolotājiem ( apmēram 70 intervijas).
- 7. klases piedalījās skolas sporta vēstures atjaunošanā, sastādīja skolēnu „ slenga” vārdnīcu, noformēja klases dzimtas koku, 7-a klase apkopo lielu materiālu par skolas sporta dzīvi un sasniegumiem.
- 5. – 7. klašu grupas noformēja arī skolas emblēmas skices, kalendārus, skolas karti ar skolēnu dzīvesvietu norādīšanu, intervēja radiniekus –mūsu skolas absolventus.
- Skolas aktu zālē 2. – 7. kl. skolēni izveidoja simbolisku skolas pavardu, kurā izvietoja savas fotogrāfijas un novēlējumus skolai.
- 8. klases piedalījās starptautiskajā projektā „Comenius” un prezentēja ar datora palīdzību savas skolas un tautas tradīcijas.
- 10. – 11. klašu skolēni arī izveidoja filmas par klases, skolas un jauniešu dzīvi mūzikas pavadījumā, noformēja kalendāru un floristikas kompozīciju Valentīna dienai.
- Projektu nedēļas laikā skolēni ar klašu audzinātāju palīdzību savāca, apkopoja un noformēja materiālus, lielākā daļa no kuriem varētu būt izmantota skolas muzejā un papildinātu skolas vēstures hroniku.