Mērķis:
sekmēt radošu, idejām bagātu klases dzīvi, izmantojot dažādas darba formas.
Uzdevumi:
- Mācīt plānot un organizēt pasākumu, strādājot ar projektu.
- Aktivizēt klases aktīva darbību, iesaistīt tajā klasesbiedrus.
- Prast prezentēt un popularizēt savas ieceres klases un skolas dzīvē.
Projektu nedēļa notika no 14. 02.11 līdz 18. 02. 11. un tika veltīta astronomijai. Projektu nedēļās darbā piedalījās 2.-8., 10.-11. klašu skolēni.
Triju dienu laikā skolā darbojās planetārijs (Igaunija) ar programmām:
- „Два стеклышка», телескоп и вводная часть в астрономию” ;
- „В поисках края солнечной системы”;
- „Млечный путь”.
Planetāriju apmeklēja aptuveni 350 skolēni.
Projektu nedēļas laikā klašu audzinātāji izmantoja dažādas darba formas:
- zīmējumu izstāde „Kosmosa brīnumi un krāsas”;
- izstāde „Radošā saule”;
- zīmējumi izstādei „Kosmosa noslēpumi”;
- mīklas, krustvārdu mīklas par debess ķermeņiem;
- sacerējumi „Uz planētas X”;
- kosmosa kuģa konstruēšana no papīra;
- darbnīca „Manas klases sirds” un citi.
8.b , 11.a un 7.a klašu aktīvi sagatavoja un novadīja klases stundas par doto tēmu citās klasēs.
Prezentācijas dienā skolēni sekmīgi prezentēja savu darbu, noformēja avīzes, plakātus, albumus, kā arī PVP prezentācijas:
- „Saturns” (6.b klase);
- „Interesanti par astronomiju” (11.a kl.);
- „Saules sistēma” (10.a kl.);
- „Astronomija” (8.b kl.);
- „Planētas un mēs” (10.b klase);
- „Asteroīdi” (11.b klase); 5.b klases materiāls.
Projektu nedēļas laikā tika novadītas stundas:
- stunda „Emocionālā veselība” (2.-6., 10., 11.kl.);
- stunda „Esi vesels!” ( 2.- 8. kl.);
- «Izklaides ķīmijas stunda» (3.c kl.);
- „Izklaides astronomija” (2.kl.);
- „Mūsdienu subkultūras” – SP.
Visus materiālus klašu audzinātāji saglabās klases portfolio, tos varēs izmantot jebkurā laikā, lai prezentētu skolēniem.